سود بانکی در ترکیه

مالیات بر موجودی حساب بانکی ترکیه

 بانک های ترکیه بابت موجودی حساب شما مالیاتی کسر نخواهند کرد. تنها زمانی که در سیستم بانکی مالیاتی برای شما محاسبه می شود زمانی است که شما حساب سپرده ی سرمایه گذازی ایجاد کرده باشید و سود ماهانه دریافت نمایید.البته مبلغ مالیات کاملا شفاف برای شما نمایش داده می شود و در هر محاسبه سود و پرداخت آن میزان مالیات از سود شما کسر خواهد شد و سود خالص به حساب شما واریز خواهد شد. بنا براین مالیات بر موجودی حساب بانکی ترکیه محاسبه نخواهد شد.

سود بانکی در ترکیه

با افتتاح حساب در ترکیه می توانید از سود بانکی هم بهره مند شوید. به عبارتی می توان به عنوان یک سرمایه گذاری از آن استفاده نمایید.دریافت سود بانکی محدودیتی برای ایرانیان ندارد و افرادی که حساب بانکی داشته باشند میتوانند با سپرده گردن پول خود سود بانکی دریافت نمایند. این کار برای مبالغ پایین به سادگی از طریق اپلیکیشن قابل انجام است و برای مبالغ بالا برای تعیین سود بانکی و شرایط آن می توانید به شعبه ی خود مراجعه نمایید.

 نرخ سود بانکی در ترکیه

 نرخ سود بانکی برای مبالغ پایین در بانک زراعت 17% است که البته مالیات آن کسر خواهد شد. برای مبالغ بالا باید رئیس شعبه تصمیم گیری نماید. همچنین میتوانید در حساب دلاری یا یورو خود سپرده گذاری نمایید که البته میزان سود آن پایین تر خواهد بود و حدود 1.5% است. نرخ سور بانکی را در سایت آتلاز ببینید.

 اپلیکیشن بانک زراعت ترکیه

 در لحظه ی افتتاح حساب با پاسپورت در ترکیه پیام فعال سازی اپلیکیشن بانکی به شماره سیم کارت شما ارسال می شود و شما میتوانید وارد حساب خود شوید. این امکان برای شما وجود دارد. در صورتی که بخواهید از ایران یا هر کشور دیگری به غیر از ترکیه از سریق اپلیکیشن به حساب خود دسترسی داشته باشید؛ البته برای این کار باید گزینه ی دسترسی در خارج از ترکیه را در اپلیکیشن فعال نمایید. اپلیکیشن بانک زراعت امکانات زیادی را برای شما ارائه خواهد داد که در اینجا به طور خلاصه به آنها اشاره می شود: پرداخت قبوض آب، برق،گاز،تلفن پرداخت جریمه های خودرو تبدیل (چنج)پول. شما میتوانید بدون مراجعه به صرافی ها یا شعب بانکی، از داخل اپلیکیشن، پول خود را به ارزهای پشتیبانی شده در حساب بانکی خودتبدیل نمایید. ارز های پشتیبانی شده در حساب بانک زراعت به صورت پیش فرض لیر، یورو، دلار و پوند می باشد و شما میتوانید هر کدام از آنها را به دیگری تبدیل نمایید و به صورت آنی در حساب شما تبدیل خواهد شد. شارژ استانبول کارت و موزه کارت و اکثر کارت های خدمات دولتی ایجاد حساب سپرده جهت دریافت سود بانکی، بدون نیاز به مراجعه به بانک.  شما می توانید هر مقدار از موجودی حساب خود را برای دریافت سود بانکی در اپلیکیشن تبدیل به سپرده نمایید و تمام جزئیات را نیز مشاهده نمایید.




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: